woensdag 29 april 2020

Werkjes voor donderdag, 30 april:


Beste kinderen,

Dit wordt onze laatste dag voor het lang weekend.

Morgen begint er een nieuwe maand: de maand...'mei' !


Bij jullie pakketje zaterdag zal er een maandkalender van mei liggen om eens in te vullen: weet je nog? onze 'leuke maandkalender' in plaats van onze 'leuke weekkalender'? De bedoeling is dat je bij elke dag iets bijschrijft: "Wat was er speciaal leuk die dag?"



Ik kreeg van mijn buurvrouw deze bloemen. Kan jij zien welke dat zijn? ... Post het gerust in een bericht hieronder. 
(Samen met die 2 paashaasjes hoop ik dat we in de maand mei eindelijk ons uitgesteld Paasfeest kunnen vieren... want ik mis mijn kinderen ontzettend erg...!)

Net zoals ik jullie allemaal heel erg mis, maar misschien kunnen we in de maand mei toch weer terug naar school? De minister heeft er in elk geval al iets over gezegd. Zo gauw het zeker is, kunnen we het alvast noteren op onze 'leuke maandkalender' en kunnen we beginnen aftellen...

PS. Skypen kan vanavond tussen 17.00 u  en 18.00 u (in plaats van morgen dus: want morgen 1 mei is een feestdag).
                             



Geen opmerkingen:

Een reactie posten